Cei 4 piloni esențiali în comunicarea de Branding Personal și cum te ajută brandul personal

“Pentru noi, Branding-ul Personal, este acea moștenire pe care o lași in business-ul tău, amprenta pe care o pui în fiecare proiect în care te implici și valoarea adăugată pe care o dai mai departe comunității din care faci parte.”

Cum te ajută brandul personal?

  • Numele tău și afacerea ta devin cunoscute și se bucură de notorietate, deci creezi “brand awareness”. Numele tău va fi imediat asociat cu business-ul tău. Tu ești cel mai mare brand ambasador al produselor și serviciilor tale. Și este nevoie să îți asumi acest rol și să ieși în față (“stand out from de crowd”).
  • Aduni în jurul tău și al business-ului tău o comunitate de oameni care încep să te urmărească și care, vor ajunge să îți devină clienți. Și nu doar că îți vor deveni clienți, ci vor ajunge să te recomande mai departe în grupuri și comunități online, ori de câte ori au ocazia să o facă.
  •  Crește încrederea clienților în brandul tău și dezvolți mediul potrivit pentru fidelizarea acestora.

4 piloni importanți în comunicarea de Branding Personal

1. POVESTEA TA, a omului din spatele business-ului.

  • E nevoie să le dai voie oamenilor să te cunoască și să îți spui povestea cu impact, emoție și într-un mod autentic, cu sinceritate și transparență.
  • Oamenii vor să te descopere așa cum ești tu. Și vor veni către tine, oameni care rezonează cu tine, omul din spatele business-ului, fiindcă OAMENII CUMPĂRĂ DE LA OAMENI.
  • Deschide ușa biroului/ atelierului/ spațiului tău/ business-ului tău și dă-le voie clienților tăi potențiali să te vadă. Aceștia vor să vadă omul autentic din spatele business-ului, care lucrează zilnic cu pasiune și dăruire pentru ei.
  • Scoate în evidență tot ceea ce ai mai bun de oferit, punctele tale foarte, atuurile tale, de ce să cumpere oamenii de la tine.
  • Spune-le oamenilor de unde îți iei doza de energie și creativitate pentru a scrie o nouă filă în povestea afacerii tale în fiecare zi.

2. MISIUNEA

  • Care este scopul business-ului tău?
  • Ce vrei să faci și DE CE?
  • Prin ce te diferențiezi de restul oamenilor din piață?
  • Cum ajută business-ul tău oamenii din jur, clienții și comunitatea?

3. VIZIUNEA

  • Care este planul tău de viitor?
  • Cum va arăta business-ul tau peste 5 ani? 10 ani? Unde vrei să ajungi?
  • Sau cum am spune noi, aici la Creatori de Context, care este “The big picture of your business? Și nu uita, DARE to DREAM, dă-ți voie să visezi cât mai sus. Și stii de ce? Pentru că poți.

4. VALORILE

  • Valorile noastre ne aduc împreună. Iar valorile personale le aducem cu noi în business. Te ai gândit la asta până în acest moment?
  • Numește 3-5 valori după care îți ghidezi activitatea.
  • Povestește despre cum se reflectă fiecare valoare în business-ul tău.

Întotdeauna construim povești de marketing autentice, așa cum ne place să spunem, la Creatori de Context, asta înseamnă că e nevoie să construim mesaje simple și clare (“back to basics”), coerente, cu impact și emoție, și bineînteles cu accent pe beneficiile pe care le aduc serviciile sau produsele noastre clientului ideal.

Oricând aveți nevoie de ajutor, dați un semn, suntem aici mereu cu drag și bucurie pentru voi,

Creatori de Context